24 grudnia 2014

The Grinch Book Tag + życzenia

Witajcie! Dziś, w tym szczególnym dniu chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego! Przede wszystkim zdrowia, bo to jest najważniejsze. O szczęście każdy musi zadbać sam, ale życzę sprzyjających okoliczności i dużo, dużo uśmiechu. :) Tym, którzy mają blogi, by dalej robili to co robią, by mieli takich czytelników jakich mam ja, czyli ludzi, którzy naprawdę czytają recenzje!, by ciągle się rozwijali a obserwatorów przybywało. Tym, którzy bloga nie posiadają, a chcieliby takowy założyć życzę, by się na to odważyli! To naprawdę nic strasznego. ;) Życzę Wam wszystkim, byście te Święta spędzili z rodziną, by może w końcu spadł śnieg -,- i abyście dostali dużo książkowych prezentów!

Dziś, przychodzę też do Was z TAG'iem, bardzo świątecznym, ostatnio popularnym wśród blogerów. Otagowała mnie Alex x za co bardzo dziękuję. TAG został wymyślony przez Thougst of Tomes.

A oto i on! The Grinch book tag Zapraszam! :)


1. Połowa lampek na choince jest wypalona – książka, która zaczyna się dobrze, ale potem jest coraz gorzej:
Wybrałam „Mroczny sekret” Libby Bray, ponieważ kiedy odkryłam tę ‘magię’ autorki i cały zamysł, trochę się zawiodłam. Niemniej jednak na mojej półce stoją dwa kolejne tomy i mam zamiar dać tej serii drugą szansę.

2. Irytująca ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju – średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają:
Alex wybrała „Zbuntowaną” i nie mogę się z nią nie zgodzić, więc znów na nią padło. O ile „Niezgodna” bardzo mi się podobała, tak druga część była okropna. Wciąż mam przed sobą finał trylogii, ale celowo z nim zwlekam…

3. Twoje pupile nieustannie przewracają dekoracje – wybierz bohatera, który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!):
Do tego punktu wybrałam Ruby z „Mrocznych umysłów” Alexandry Bracken. To, co ona zrobiła na koniec I części całkowicie mną wstrząsnęło! Nie powiem, był to zabieg ciekawy i nadający dziełu nieco głębszego dna, ale mimo wszystko. Mam nadzieję, że w drugim tomie jakoś to odkręci…

4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje – książka, która została ci zaspoilerowana:
„Wierna” i „Gwiazd naszych wina”. Bez komentarza.

5. Widok z okna przysłania ci gruba warstwa śniegu – bohater, którego nie mogłeś zrozumieć:
Było takich bardzo wielu i występowali głównie w romansidłach. No bo przecież schemat musi się powtarzać: poznają się, są razem, wielka kłótnia i zerwanie, a na koniec znów są szczęśliwi.

6. Należysz do grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej „All I wont for Christmas” – książkowa para, której nie możesz znieść:
Zazwyczaj ciężko mi się czyta o związkach homoseksualnych, ale tu wybrałam Lenę i Juliana z „Pandemonium” (II tom „Delirium”) Lauren Oliver. No po prostu nie znosiłam tego gościa. -,-

7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu – wybierz książki, które zalegają ci na półce już sporo czasu, a ty nie masz motywacji by je przeczytać, ale nie chcesz się ich pozbyć:
U mnie jest to „Złodziejka książek” Marcusa Zusaka. Tylko, że to to nie jest tak, że ja nie chcę jej czytać. Chcę, ale wydaje mi się, że jest to poważniejsza  lektura i wymaga odpowiedniego nastroju. Także jestem w oczekiwaniu. xD

8. Babcia odleciała na reniferku – bohater, którego śmierci cały czas nie możesz przeboleć (Uwaga, spoilery!):
CI CO CZYTALI CAŁĄ TRYLOGIĘ IGRZYSK ŚMIERCI MOGĄ CZYTAĆ DALEJ -> Finnick i Cinna. Razem z Haymithem najlepsi bohaterowie. Dwóch z nich nie dożyło końca „Kosogłosa”.
CI CO CZYTALI CAŁĄ TRYLOGIĘ PRZEZ BURZE OGNIA MOGĄ CZYTAĆ DALEJ -> Szkoda mi było Liv, bo była kimś fajnym i dlatego, że zostawiła Roara.

9. Wszystkie centra handlowe są strasznie zatłoczone – seria, która za bardzo się ciągnie:
Chyba nie czytałam jeszcze takiej serii. W Domu Nocy wymiękłam po trzech tomach, Zwiadowców ani Pretty Little Liars nie czytałam, więc naprawdę nie wiem. Najdłuższy cykl, który przeczytałam to Dary Anioła i nie uważam, żeby się ciągnął. Ba, po trzeciej części dopiero zaczyna się robić ciekawie.

10. Grinch – bohater, którego nienawidzisz (nie może to być czarny charakter!):
Mogłabym znowu dać Juliana z trylogii Delirium, ale wzięłam Aspena z „Rywalek”. On tylko tam przeszkadzał. Na samym początku zrobił dla Amy coś dobrego i powinien się tego trzymać.

Ja niestety nie będę nikogo tagować, ponieważ wrzucam ten post typowo na Święta, a potem to już chyba nie ma co robić. Jeśli natomiast macie ochotę, śmiało odpowiadajcie w komentarzach! :)

15 komentarzy:

  1. Ale trafiłaś z tym tagiem, własnie sobie włączyłam Grincha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, cóż za zbieg okoliczności! :D

      Usuń
  2. Świetny tag! Takiego jeszcze nie czytałam :). // Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się pytania podobają. :) Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Dla Ciebie także wszystkiego najlepszego. Przede wszystkie duuużo wspaniałych książek i po prostu wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, książeczki są, mam nadzieję, że napisze coś o nich. :D

      Usuń
  4. Na coraz większej ilości blogów widzę ten TAG i bardzo mi się podoba :) Odpowiedzi bardzo pomagają w wybraniu właściwych książek do przeczytania albo odłożenia, a samo czytanie ich jest niezłą zabawą :)

    Wesołych Świąt! :D
    Życzy Alpaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Cię rozweseliłam. :))

      Usuń
  5. Taki Grinchowy tag, to świetny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego tagu jeszcze nie widziałam. Fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też Złodziejka książek od lat czeka na przeczytanie... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze nie czytałam "Złodziejki książek", ale muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, ja też miałam wątpliwą przyjemność dowiedzieć się jak zakończy się ''Wierna'' i poniekąd przez to poprzestałam na przeczytaniu ''Niezgodnej'' :/

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę zaspojlerowano Ci Wierną i GNW? Za to powinna być kara śmierci, bez gadania! :(
    Świetna zabawa, bardzo miło się czytało. Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)