4 stycznia 2015

Nowy Rok - wyzwania + Stosik #1

Witajcie! Dziś taki post rozpoczynający nowy rok. Nie zrobiłam żadnego podsumowania ani nic w tym stylu i nie planuję tego. Nie uważam, by moje osiągnięcia były wysokie, więc przemilczmy je... xD Wynika to głównie z braku czasu i bardzo Was przepraszam, bo w ostatnim czasie szczególnie zaniedbałam bloga. Przykro mi z tego powodu i mogę Was tylko zapewnić, że będę się starać, by szło mi coraz lepiej. W tym świątecznym czasie miałam sporo czasu na czytanie, więc myślę, że przynajmniej ilość recenzji może być zadowalająca. :)

W tym poście chciałam poinformować Was, w których wyzwaniach biorę udział. Jest ich sporo, tak więc zaczynam. Wszystko macie pięknie podlinkowane, więc jeśli coś Was zainteresuje, klikajcie i bierzcie udział. Zachęcam!

1. Czytam fantastykę - wyzwanie, które chyba idzie mi najlepiej. Jest świetnie zorganizowane, czytam sporo z tego gatunku, więc akurat!
2. Grunt to okładka - cudowny pomysł i wykonanie. Uwielbiam szukać książek pod specjalne kryteria, jednak jeśli nie mam na coś ochoty to oczywiście się nie zmuszam.
3. Klucznik - nowe dla mnie, choć dla wielu z Was nie. Zamysł podobny jak w poprzednim, jednak kryteria szersze. Jestem bardzo ciekawa i nie mogę się doczekać.
4. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - również coś nowego, znów tylko dla mnie. Mam 170 cm, także nie wiem czy uda mi się osiągnąć swoją własną metę, ale mam nadzieję, że tak.
5. Wyzwanie książkowe 2015 - wrzucone na kwejka zyskało sporą popularność. Już teraz widzę, że z niektórymi punktami będzie ciężko, ale coś wymyślę.
6. Stare, dobre czasy! - to cud, że jeszcze nie zostałam wyrzucona. Nie zgłosiłam jeszcze żadnej książki, ponieważ ostatnio jakoś nie trafiam na taką tematykę...

Z wyzwań to tyle, całkiem nieźle się to prezentuje i wierzę, że przynajmniej niektórym podołam. Napiszcie, w czym Wy bierzecie udział. :)

~

A teraz, przejmy do tego, co lubimy najbardziej. Stosik! Jest to pierwszy na tym blogu i mam nadzieję, że nie ostatni. Nie współpracuję z żadnym wydawnictwem i troszkę nad tym ubolewam, ale z drugiej strony cieszę się, że czytam tylko i wyłącznie dla własnej przyjemności. Nie kupuję zbyt wielu książek, ponieważ muszę się ograniczać. Mam nadzieję, że pojawi się więcej takich wpisów, jednak będą one okazjonalne - nie rozpoczynam żadnego cyklu. Krótko Wam go przedstawię i będę czekać na Wasze komentarze! :)


Z góry przepraszam za jakość, ale nie miałam w zasięgu aparatu i zdjęcie zostało zrobione telefonem profesjonalnie jak zawsze.

1. "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin - tak wiele osób się nią zachwycało, że nie mogłam jej pominąć w liście do Mikołaja. Została już przeczytana i sądzę, że jak najbardziej zasługuje na cały ten szum wokół niej. Recenzja, mam nadzieję, wkrótce.
2. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen - klasyk, za który i ja się wzięłam. Również przeczytana i niesamowicie ciekawa. Pan Darcy był cudowny. :D
3. "Książę i Gwardzista" Kiera Cass - dodatkowe dwie nowelki do Selekcji. Przeczytane. Nie były złe, aczkolwiek nie wniosły zbyt dużo do mojego życia...
4. "Julia. Trzy tajemnice" Tehereh Mafi - kolejny dodatek do serii. Jestem ciekawa co będzie się tam działo, choć po poprzedniej nowelce nie oczekuję zbyt wielu...
5. "Mroczna Bohaterka. Jesienna róża" Abigail Gibbs - pierwsza część była niezła, choć trochę się dłużyła. Mam nadzieję, że druga część będzie lepsza, jednak mam mieszane uczucia.
6. "Ostatnia Spowiedź tom III" Nina Reichter - ostatni tom trylogii. Mimo, że nie jestem największą fanką całej tej serii to jestem ciekawa jak to się skończy.

7. Trzy nowelki: Zabójczyni i #1"Władca piratów" #2"Czerwona pustynia" #3"Podziemny świat" Sarah'y J. Mass - dodatki do serii Szklany Tron, którą uwielbiam. Wierzę, że będą dorównywać podstawowej serii.
8. "Papierowe miasta" John Green - był to prezent niespodzianka, niezwykle trafiony. Wzięłam się za książki tego sławnego autora by sprawdzić, czy rzeczywiście jest taki niesamowity i muszę przyznać, że nie zawiodłam się.
9. "W śnieżną noc" Mauren Johnson, John Green, Lauren Myracle - trzy opowiastki trzech różnych autorów. Już przeczytane, recenzja zostanie zamieszczona. Mogę Wam teraz jedynie zdradzić, że druga opowieść była zdecydowanie najlepsza.
10. "Gwiazd naszych wina" John Green - tak w zasadzie to zaczęłam właśnie od tej książki i muszę powiedzieć, że zauważyłam sporo wad, ale humor autora sławię na szeroką skalę.
11. "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman - jeszcze nie przeczytałam, ale fabuła wydaje się ciekawa. Dodatkowa reklama filmu zrobiła swoje.
12. I takie bonusiki, których nie ma na zdjęciu, a dokładnie "Czerwień rubinu" i "Czerwone jak krew". Mam wrażenie, że obie będą niesamowite.

I znowu (nie wiem ile razy już to mówiłam) MAM NADZIEJĘ, że poprawię się, a stosik jakoś Was udobruchał. Trzymajcie się ciepło w tą niewątpliwie zimną zimę i powodzenia w Nowym Roku! :)

20 komentarzy:

  1. Super stosik, czytałam z niego jedynie ,,Gwiazd naszych wina" i ,,W śnieżną noc" i najbardziej spodobało mi się opowiadanie nr 1. Chciałabym jeszcze mieć ,,Papierowe miasta" do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj Jesienną róże, jest lepsza od jedynki, a trzci tom OS mnie zaskoczył, chociaż za poprzednimi częściami nie przepadałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałaś mi otuchy tym pierwszym stwierdzeniem. :)) A co do drugiego - jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że wszystko potoczy się tak jak chcę. ;)

      Usuń
  3. Super stosik! Podkradłabym co nieco;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, podziwiam Cię, że bierzesz udział w tylu wyzwaniach - ja nie dałabym rady, dlatego biorę udział tylko w wyzwaniu 2015. Może się uda mi się je spełnić ;D I oczywiście trzymam kciuki za Twoje wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda, choć ja pewnie będę miała trochę problemów. ;) Dziękuję i wzajemnie. :)

      Usuń
  5. Podziwiam za ilość wyzwań. Sama zastanawiałam się nad kilkoma, ale znam siebie i wątpię bym w nich wytrwała. Dlatego Tobie tego właśnie życzę - wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik cudowny :D Miłej lektury tych zdobyczy, które jeszcze Ci zostały.

    Jeżeli chodzi o wzywania to biorę udział: Czytam fantastykę, Czytam opasłe tomiska, Paranormal romance oraz we własnym - Wampiry vs. wilkołaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Spojrzałam na Twoje wyzwanie, ale wybacz, nie dam rady. Już jakiś czas temu przestałam czytać tego typu książki. ;)

      Usuń
  7. Piękny stosik :) Z chęcią podkradłabym ''Marę...'' i ''Papierowe miasta'' :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny stosik. Podkradłabym "Papierowe miasta".
    Czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina" i gorąco polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe nabytk. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci "Ostatnią spowiedź" oraz "Gwiazd naszych wina". Reszta książek wygląda równie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity stosik <3 I ile wyzwań :P Ja mam nadzieję przeczytać 52 książki ale z pewnością przekroczę tę liczbę dwukrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienna Róża mi się podobała. Może i Tobie się spodoba :).
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję. :) Dziękuję ;)

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)