4 stycznia 2015

Zagrożeni - C.J. Daugherty


Tytuł: Zagrożeni
Autor: C.J. Daugherty
Seria: Nocna Szkoła #3
Wydawnictwo: Moondrive
Ilość stron: około 380

Druga część bardzo mnie wciągnęła i próbowałam czytać inną książkę, ale wciąż wracałam myślami do tej serii. Tak więc stwierdziłam, że nie będę czytać na siłę i oddałam się lekturze trzeciego tomu.

Streszczenia sobie odpuszczę, powiem jedynie, że kolejna część była równie dobra, jak poprzedniczka.

Fabuła nadal jest ciekawa, a przeplatające się sprawy całego kraju ze szkolnymi błahostkami dają poczucie zróżnicowania. Komplikuje się też sprawa między Ally, Carterem i Sylvainem. Po II tomie nie byłam w stanie wybrać lepszego i tutaj nic się nie zmieniło. Tak naprawdę to sytuacja nie sprzyja romansowaniu. Wszyscy są zajęci, zabiegani i niepewni kto jest szpiegiem…

Tak jak w poprzednich częściach pod koniec książki dochodzimy do bardzo wyraźnego punktu kulminacyjnego. Lubię taki układ, swego rodzaju ramy czy schemat. Dzięki temu fabuła ma swoje miejsce i nie jest tak, że pod koniec nagle akcja bardzo przyspiesza.

Język i styl nadal tak samo dobry. Dodatkowo tajemnica i piękna sceneria Cimmerii tworzą coś cudownego. Serio, czasem mam ochotę zapisać się do takiej szkoły.

Wątek romantyczny nie powala, ale nie jest też najgorszy. Nie przytłacza, jest różnorodny, a przez to dosyć ciekawy. Wciąż zastanawiamy się kogo wybierze Ally i głosujemy na swój typ. Jaki jest Wasz?

Dziś taka krótka recenzja, bo sama nie wiem co mam mówić. Wszystko znajduje się w recenzji „Dziedzictwa”, a ja nie będę się powtarzać. :) Cała seria jest bardzo fajna i wciąż mam wrażenie, że autorka dokładnie wie, co chce nam przekazać. Zachęcam do spróbowania z pierwszym tomem. :D

Moja ocena: 9/10

Wybrani | Dziedzictwo | Zagrożeni | Zbuntowani | Niezłomni

Książka bierze udział w wyzwaniach:
- Książkowe wyzwanie 2015 (autorką jest kobieta)
- Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (+ 2,5cm)

2 komentarze:

  1. Przede mną jeszcze cała seria ;). Ale jeszcze długo będzie musiała sobie poczekać... Obecnie mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę najpierw wypatrzeć pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)