3 lutego 2015

Liebster Blog Award #2

Witajcie! Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Tym razem za sprawą Lexiss. Tak więc oto jestem - odpowiadam na wezwanie!
Zapraszam. :)


1. Wypożyczasz książki z biblioteki czy wolisz kupować je w księgarniach?
Zdecydowanie wolę kupować własne. Mam dzięki temu możliwość czytania tego, na co akurat mam ochotę, a nie tego, co akurat jest dostępne. Pomijając oczywiście poziom rozwinięcia miejscowej biblioteki...

2. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Pierwszy raz na sankach. Miałam wtedy roczek, więc raczej tego nie pamiętam, ale z opowieści rodziców i późniejszych wydarzeń wywnioskowałam, że jak najbardziej było to możliwe. Mój tatuś to taki stuprocentowy kawalarz. Wziął mnie na sanki. Rozpędził się i co się stało na zakręcie? Oczywiście szarpnął mocno i poleciałam twarzą w zaspę. Buźka cała czerwona, ryk na parę kilometrów, a ojciec dopiero po chwili przestał się śmiać i wyjął mnie ze śniegu. Uważam, że jest to bardzo prawdopodobne, gdyż jeszcze przez kilka lat dawałam mu się w to wkręcić. Zawsze było to samo, choć przez ten krótki czas, gdy już nie spadałam z sanek a jednocześnie byłam na tyle mała, że tatuś dawał radę ciągnąć w miarę szybko, bawiłam się doskonale.

3. Gdzie najczęściej kupujesz książki?
Jeśli są to pojedyncze, dwie lub trzy to w empiku (łatwiej ukrywać przed mamusią xD), a jeśli całe paczki to zamawiam na trzech stronach: bonito, aros i profit24. Jedynym minusem jest to, że nie zawsze dobrze zapakują książki. Czasem przychodzą z małymi wadami typu pozdzierany grzbiet u dołu czy jakieś rysy. Mi to nie przeszkadza, bo cena jest sporo tańsza, a przecież i tak to treść się liczy. :)

4. Jaka była ostatnia książka, którą zainteresowałaś się dzięki okładce?
Na pewno nie stało się to w empiku, ponieważ na bieżąco wiem, co kiedy wychodzi, ale ostatnio zainteresowała mnie książka pod tytułem "Czerwona królowa" Victorii Ayeyard. Okładka prześliczna i słyszałam, że opinie również bardzo dobre. Premiera jest wyznaczona na 18 lutego 2015r. :D

5. Gdyby twoje życie miało zostać zekranizowane, kto grałby główną rolę?
Szczerze? Nie mam pojęcia. ;___;

6. Co jest twoim znakiem rozpoznawczym?
Nie wiem jak mnie postrzegają inni. Nie jestem jakaś szczególna. Może kręcone włosy? Bo z książkami do szkoły nie chodzę (nie ma kiedy ich czytać, a przy transporcie często się zaginają rogi albo coś w tym stylu). Lub ewentualnie snapchat. Oo tak, to uwielbiam. Razem z przyjaciółką wiecznie snapujemy. :D Ludzie w szkole nas zaczepiają. xD Albo mój pies, Chyba wszyscy wiedzą, że mam jamnika. xD

7. Książka twojego dzieciństwa?
Miałam wiele książek, gdzie było kilka opowiadań, bajek i legend. Wierszyki również lubiłam. :) Jako dziecko wolałam nie czytać. Umiałam bardzo dobrze, nie miałam z tym problemu, ale po prostu mnie do tego nie ciągnęło. Lektury i inne rzeczy? Męczarnia. Aż raz mama kupiła mi "Tajemniczy ogród". Przeczytałam w weekend. Potem przestałam i muszę Wam powiedzieć, że straciłam wtedy mnóstwo czasu. ;/

8. Co wywołuje u ciebie uśmiech na twarzy?
Komentarze, które są sensowne i osoba, która je pisze serio chce coś fajnego powiedzieć. I przez 'fajne' nie mam na myśli komplementów. Jakieś spostrzeżenia czy jej odczucia odnośnie lektury. Również bardzo cieszą mnie odpowiedzi na moje komentarze u innych blogerów. Zawsze staram się pisać coś po za 'fajnie, chcę mieć'. Jeśli nic nie przychodzi mi do głowy - po prostu nie piszę. ;)

9. Z jakim pisarzem/pisarką chciałabyś się spotkać?
Aktualnie? Najbardziej? Z Alexandrą Bracken. Muszę z nią porozmawiać. I ostrzec ją. Już raz złamała mi serce i nie chcę, by stało się tak ponownie. ;))

10. Kawa, herbata czy gorąca czekolada - co lubisz?
Herbatę. Najbardziej Earl Gray. Z sokiem malinowym albo z pigwą. *.*

11. Jakie jest twoje największe marzenie?
Przeczytać wszystkie książki ze swojej biblioteczki. :)

No i dotrwałam do końca. Mam nadzieję, że odpowiedzi Wam się podobały. Starałam się pisać nie za długo, ani nie za krótko, choć w ostatnich pytaniach nie wpadłam na nic ciekawszego. Jeśli chcecie, odpowiadajcie w komentarzach lub po prostu piszcie, co Wy byście wytypowali. :)

16 komentarzy:

  1. fajne wspomnienie :)) ja też pamiętam jazdę na sankach z tatą - te prawdziwe zimy minus 20 stopni jak dzisiaj a potem grzanie nóg na kaloryferze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czekam na czerwoną królową! Miło poznać Cię w takiej odsłonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba. ;)

      Usuń
  3. Ja tez wolę swoje książki:) nie ma nic lepszego niż wypełniony regał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami wypożyczać książki z biblioteki, jednak też wolę kupować je na własność. Hehe urocze wspomnienie :) Mnie też "Czerwona królowa" kusi okładką. Bardzo fajny tag1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię najbardziej kawę. A w empiku zakupów nie robię, jest tam dla mnie za drogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogo jest, to fakt. Ale prawdą jest, że to jedyna porządnie zaopatrzona księgarnia w moim mieście, więc tak na szybko to nie mam innej opcji. ;)

      Usuń
  6. Dowiedziałam się wielu ciekawych faktów o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, właśnie dlatego przeplatam recenzje z takimi zabawami. :)

      Usuń
  7. Dziękuję , że odpowiedziałaś na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację! Świetnie się bawiłam. :)

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)