23 lutego 2015

Smerfowy TAG

Dostałam nominację od Alex x z bloga Książkownia. Jestem bardzo wdzięczna, zwłaszcza, że nie musiała tego robić. :) Niestety wcześniej nie udało mi się go wykonać, ale teraz czas na nadrobienie zaległości. Zapraszam!


Leniwy smerf Książka, podczas której czytania prawie zasnąłeś:
W pierwszej chwili nic nie przychodziło mi do głowy, ale nagle mnie olśniło. "Zdradzona", czyli II część Domu Nocy - cyklu o 1000 tomach. W sumie to nawet nie wiem czemu tak ciężko mi się to czytało, bo niby fabuła nie była zła. O. Jednak wiem. To zdecydowanie zasługa głównej bohaterki.

Próżny smerf Postać, która dba o swój wygląd:
Wiele osób typuje Isabelle, ale ja zrobię inaczej. Alex wybrała Warnera z czym się zgadzam, :) ale, żeby nie powtarzać, powiem o Clancy'm Gray'u z "Mrocznych umysłów" - jednej z lepszych serii jaką miałam okazję czytać. Zawsze, powtarzam zawsze, był nienagannie ubrany. Biała, wyprasowana koszula i spodnie khaki to podstawa.

Żartobliwy smerf Postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia:
Myślę, że tu pasuje Kenji z "Dotyku Julii". W dalszych częściach poznajemy go bardziej i okazuje się, że potrafi być poważny, ale w pierwszym tomie właśnie za to go pokochałam.

Mózgowy smerf Postać, która kocha książki:
Celaena ze "Szklanego tronu", ale przede wszystkim Tessa i Will z Diabelskich Maszyn. <3

Harmonijny smerf  Postać, która lubi lub która potrafi śpiewać:
Aria z "Przez burze ognia". Stąd właśnie jej imię. Pięknie śpiewała, a dodatkowo, dla wtajemniczonych, miała też świetny słuch. ;)

Smerfetka Ulubiona postać żeńska:
Ostatnimi czasy faworytką jest Ruby z uwaga, znowu! "Mrocznych umysłów". Jest twarda i kibicuję jej jak najmocniej. Niedługo ostatni, trzeci tom zostanie wydany w Polsce! :D Oczywiście uwielbiam też Tessę z Diabelskich Maszyn i Celaenę ze "Szklanego tronu", choć z tą ostatnią mam pewien problem.

Ty jako smerf? Twoje imię i osobowość jako smerf:
Smerf szczeniacki, bo kocham pieski, a jeśli nie, to zostałabym drugim Smerfem Mózgowcem kochającym czytać.

To już koniec. Świetnie się bawiłam, mam nadzieję, że Wy też. Każdy może zrobić ten tag u siebie. Napiszcie mi tylko, że to robicie. Nie chciałabym tego przegapić. :)


9 komentarzy:

  1. O tak, Kenji jest na idealnym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aria chyba jako jedyna pasuje to tej roli (przynajmniej nie przypominam sobie nikogo innego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Totalna pustka w głowie. ;)

      Usuń
  3. Jaki śmieszny tag, fajne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zabawa. Wybrałaś książki które czytałam i zgadzam się z Twoimi odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej książki wymienionych przez Ciebie nie miałam okazji czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te książki to młodzieżówki, więc chyba takich nie czytasz. ;)

      Usuń
  6. Ja osobiście zakochałam się w tym tagu! Jest uroczy :-) Na pewno pojawi się u mnie.
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)