8 lutego 2015

Stosik urodzinowy (#2)

Słuchajcie! 19 stycznia miałam (15 - jakby się ktoś pytał ;)) urodziny. Wybaczcie, że nie zrobiłam żadnego konkursu, może innym razem... W zamian za to, mam dla Was stosik. Mam nadzieję, że trochę Was to udobrucha. :)


Nie jest to tak dużo książek, choć nie mam pojęcia jak się z nimi uporam. Na wszystkie mam wielką ochotę, a część już nawet przeczytałam. Niestety razem z tym tygodniem moje ferie się kończą, nad czym oczywiście ubolewam. Nauczyciele zaplanowali nam sobie sporo nauki pracy, więc nie wiem jak to dalej pójdzie. Mam co prawda przygotowanych kilka recenzji wprzód i opracowany tag, ale wiem, że teraz czeka mnie sporo pracy.

Pożegnajcie więc ze mną ferie i spójrzcie dokładniej na mój stosik. :)
(Wypatrujmy Wielkanocy ;D)

1. Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman - drugi tom Zostań, jeśli kochasz. Pierwszy jak najbardziej mi się podobał, co zobaczycie w następnej recenzji, a i kolejny mam już za sobą. Muszę przyznać, że był sporo lepszy. ^^

2. Zabójczyni i Imperium Adarlanu Sarah J. Maas - czwarta i ostatnia nowelka przygód o Celaenie sprzed Szklanego tronu. Wreszcie mam je wszystkie, więc szykuje się maraton z tych małych śliczności. :D

3. Białe jak śnieg Salli Simukki - drugi tom Czerwone jak krew (przepraszam, nie jestem pewna jak odmienić...), którą już przeczytałam. Drugiej jeszcze nie, ale myślę, że stanie się to niedługo. Recenzja pierwszego tomu już wkrótce. :)

4. Błękit szafiru i Zieleń szmaragdu Kerstin Gier - druga i trzecia część Czerwień rubinu (i znów ta przeklęta odmiana...). Pierwszej jeszcze nie czytałam, ale skoro mam je teraz wszystkie to można je zmaratonować, choć nie wiem, czy jest to dobra opcja, bo te planuję zrecenzować oddzielnie i może mi się kilka spraw pokićkać. Zobaczymy.


5. Kroniki Bane'a Cassandra Clare - czyli coś, czego nie może zabraknąć u fana Nocnych Łowców. Jako że do takowych się zaliczam, to ta książka stoi na mojej półce. Zawiera opowieści z różnych okresów życia Magnusa, którego chyba wszyscy kochamy. :) 

6. Powód by oddychać Rebecca Donovan - książka, którą pokochała moja przyjaciółka, a która wstrząsnęła światem. No niestety mojego nie zachwiała, ale miło się czytało. Recenzja na pewno się ukaże.


7. Oddychając z trudem Rebecca Donovan - drugi tom trylogii. Ponoć lepszy niż pierwszy jeśli ufać opiniom. Jestem dobrej myśli. :)

To już koniec, a ja żegnając się z Wami, żegnam się z feriami. ;( Jest mi przykro, ale my, na pewno za kilka dni się zobaczymy. Tak jak mówiłam, mam sporo recenzji, więc jeśli tylko trochę poczekacie, to na 100% się doczekacie. xD Trzymajcie się!


25 komentarzy:

  1. O rety, ale super! Oddechy, "Wróć"... Biała jak śnieg, chciałabym!:) najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę książek Gier, bo bardzo mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam żadnej, ale niedługo się to zmieni. :D

      Usuń
  3. Książki Gier bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo planuję szybko je przeczytać. :)

      Usuń
  4. Wow, dużo tego. Nic tylko zazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogia czasu <3 och chętnie zdobyłabym Oddechy, jestem bardzo ciekawa tej serii i jeszcze "Wróć, jeśli pamiętasz", za niedługo sama przekonam się, czy jest lepsza od poprzedniej części ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również tak stwierdzisz. Według mnie była klimatem podobna do serii "Ostatnia spowiedź" tyle, że ulepszona. xD

      Usuń
  6. Seria Oddechy jest super, mam za sobą dwa tomy. Trylogię czasu uwielbiam, a Kroniki Bane'a już zaczęłam czytać. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie się składa, bo wszystko mam przed sobą. :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Musiałam mieć zaćmienie umysłu. xD

      Usuń
  8. Czekam na recenzje, bo nie znam żadnej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog został nominowany do Liebster blog award!
    http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję! To wielkie wyróżnienie, a pytania niezwykle mi się podobają. :D Na pewno zrobię! Jeszcze raz dziękuję! :)))

      Usuń
  10. Czytałam tylko książki Gier, które do dzisiaj miło wspomina :) Co do reszty, to czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie przeczuwam, że cała Trylogia Czasu będzie cudna. :) To miło, na pewno się pojawią. :D

      Usuń
  11. Cudeńka! Zazdraszczam niektórych :P Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://przekladajac-strony.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku znowu! Dziękuję, na pewno odpowiem, ale nie wiem kiedy. ;/

      Usuń
  13. Wspaniały stosik!
    Same ciekawe pozycje..

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)