1 marca 2015

Podsumowanie lutego 2015

Cześć! Witam na kolejnym podsumowaniu! W lutym zrealizowałam swoje plany, przez co mniej się pojawiło recenzji. Umieściłam na blogu urodzinowy stosik, dwa LBA i smerfowy tag. Niestety luty był miesiącem na blogowe zapychacze, ale mam nadzieję, że w marcu będzie zupełnie inaczej, bo mam już kilka przygotowanych recenzji. W tym miesiącu było ich tylko trzy (taaaki wstyd), ale do kilku wyzwań się załapały...

Wyzwania

1. Czytam fantastykę

2. Klucznik
Czerwone jak krew Salla Simukka (wydana w 2014 roku)

3. Wyzwanie książkowe 2015
Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman (akcja nie dzieje się w Europie)
Dotyk Julii Tahereh Mafi (ma w tytule imię)

4. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu
= 5,9/170 cm

W sumie: 12,2 + 5,9 = 18,1/170

W liczbach

Postanowiłam też dodać nowy element, mówiący o ilości przeczytanych stron, średniej liczbie stron na dzień, średniej ocenie książek całego miesiąca, i sumie szerokości grzbietów książek bieżącego miesiąca.

Ilość stron: 820
Średnia na dzień: 29,3
Średnia ocena: 8/10
Szerokość grzbietów: 5,9 cm

Najlepsza i najgorsza

Jeśli chodzi o najlepszą z tych książek to nie umiem wybrać. Lubię je wszystkie, ale wahałabym się między Dotykiem Julii, a Zostań, jeśli kochasz... Podobnie najgorszej - nie potrafię określić.

Plany

Planów jako takich nie mam, poza tym, żeby nadrabiać zaległości i wstrzymać się z zakupami. ;) Chciałabym, aby w marcu pojawiła się większa ilość recenzji, bo ta trójka mnie przeraża... Mam ich sporo napisanych, także macie na co czekać. :D

To już chyba wszystko, trzymajcie kciuki za marzec i napiszcie, jak Wam poszło w lutym!

11 komentarzy:

  1. Ja też chcę wstrzymać się z zakupami i przeczytać zaległości. Świetny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-świetny, ale to zmusza do poprawy. ;)

      Usuń
  2. Ja taki plan, żeby skupiać się na zmniejszaniu zaległości mam co miesiąc, ale niestety za każdym razem nie wychodzi ;) Ciągle pojawiają się jakieś nowości, po które muszę sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wyniki, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maż aż 170 cm ?? Zazdroszczę:) Powodzenia w marcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe faktycznie jestem dość wysoka, ale czasem nie ma czego zazdrościć. ;) Dziękuję! :D

      Usuń
  5. Ja nie robię podsumowań, ale Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dotyk Julii"uwielbiam :P
    Ja też w tym miesiącu postanowiłam, że nie kupię żadnej książki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie umiem. Poza tym w marcu wychodzi sporo książek, które muszę mieć. :D

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)