1 kwietnia 2015

Podsumowanie marca 2015

Cześć!
Witam Was na kolejnym, trzecim już w tym roku, podsumowaniu miesiąca. Luty przebiegł u mnie bardzo marnie. Przeczytałam tylko trzy książki, ale pojawiło się więcej LBA i jeden tag. W marcu postanowiłam więcej czytać i - jak na blogu widać :D - udało mi się to. W tym miesiącu zrecenzowałam aż 7 książek. Jest to dla mnie duży wynik, gdyż w historii bloga nie odnotowałam jeszcze takiej liczby. ;)
Zapraszam!

Tak jak na zdjęciu widzicie, oto książki, które zrecenzowałam:
1. Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman
2. Sekret Julii Tahereh Mafi
3. Dar Julii Tahereh Mafi
4. Black ice Becca Fitzpatrick
5. Korona w mroku Sarah J. Maas
6. Czerwień rubinu Kerstin Gier
7. Czerwona królowa Victoria Aveyard




Wyzwania

1. Czytam fantastykę

2. Klucznik
a) coś czerwonego
b) kropka i przecinek

3. Wyzwanie książkowe 2015
Czerwona królowa Victoria Aveyard - w tytule jest kolor
Black ice Becca Fitzpatrick- przeczytana w jeden weekend
Czerwień rubinu Kerstin Gier - jest film oparty na książce
Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman - główny bohater ma imię na tą samą literę co ja

4. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

18,5/170cm

W sumie: 18,1 + 18,5 = 36,6/170

W liczbach

Ilość stron: 2860
Średnia na dzień: 92,3 
Średnia ocena: 8
Szerokość grzbietów: 18,5

Najlepsza i najgorsza

Najlepszymi książkami w tym miesiącu były zdecydowanie Dar Julii oraz Korona w mroku. Na pochwałę zasługuje też Black ice oraz druga część - Wróć, jeśli pamiętasz. Choć Czerwień rubinu, mimo iż nie był idealny, też bardzo mi się spodobał. Rozczarowaniem była natomiast Czerwona królowa. Nie wiem dlaczego, przecież wszystkim się ona podoba... No ale co? Przecież nie będę okłamywać siebie i Was, po prostu nie znalazłam w niej 'tego czegoś'. ;)

Plany

W kwietniu planuję nadal dużo czytać i z takim samym zapałem recenzować. Myślałam nad jakimś tagiem oraz kolejnym LBA (znów zostałam nominowana! :D). Na następny miesiąc szykuje się też wiele ciekawych premier, więc chciałabym się tym zainteresować. ^^ Ósmego zostaje wydana ostatnia część "Mrocznych umysłów", których mimo że nie zrecenzowałam, pokochałam całym sercem. :D A Wy, na co czekacie?


49 komentarzy:

  1. Fenomenalny wynik. Wielkie, wielkie gratulacje i oby kwiecień okazał się jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Czerwonej królowej", i to bardzo. No i gratuluję wyniku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego wyniku :D Większość tych książek mam w planach :) W tym miesiącu i ja przeczytałam "Black ice" i się nie zawiodłam, naprawdę przyjemnie mi się ją czytało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciesze się, że Tobie również książka się podobała. :)

      Usuń
  4. Świetne wyniki gratuluję! Życzę jeszcze bardziej udanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo dobry wynik. Mi udało sie przeczytać 11 książek mimo natłoku nauki, z czego jestem bardzo dumna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, 11 książek to ja nawet w wakacje miesięcznie nie czytam. ;___;

      Usuń
  6. Seria o Julii również podbiła moje serce. "Czerwona królowa" mi przypadła do gustu, chociaż nie powala na kolana :) mi natomiast niezbyt podobał się "Black ice".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni ludzie, różne gusta. Ważne, że co do Julii się zgadzamy. :D

      Usuń
  7. Owocny marzec. Na liście kilka książek, które ja dopiero mam w planach czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej. Praktycznie wszystkie przeczytane przez Ciebie książki, chcę przeczytać i ja. Jedne bardziej drugie mniej, ale jednak :) I jesteś już drugą osobą, o której czytam, że nie spodobała się jej "Czerwona Królowa". Cóż, ja tam dalej chcę to przeczytać, chociaż na początku byłam bardzo sceptyczna co do niej. :) Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem ciekawa, czy "Czerwona królowa" przypadnie Ci do gustu. ;)

      Usuń
  9. Gratuluję tak dobrego wyniku. Mnie akurat "Czerwona królowa" bardzo przypadła do gustu, za to "Black Ice" był dla mnie za bardzo przewidywalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, zupełnie na odwrót. xD

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyniku. I już po raz kolejny spotykam się z tym, że jednak "Czerwona królowa" nie jest do końca spoko, może na razie dam sobie spokój ;)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards na moim blogu http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No cóż, dobra reklama to nie wszystko. ;)
      Ojej bardzo dziękuję! Na pewno odpowiem na pytania. :D

      Usuń
  12. A ja muszę zaznaczać tekst myszką, żeby odczytać różowy tekst :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. U mnie wszystko dobrze widać. Poza tym, po najechaniu myszką na link, jego kolor zmienia się na ciemny. Postaram się coś na to poradzić, ale nie sądzę, bym dużo mogła zrobić.. ;) Dziękuję jednak, że zgłaszasz takie problemy. :)

      Usuń
  13. No naprawdę świetny wynik więc mam nadzieję, że plany będą udane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oprócz Julii czytałaś wszystko, co i ja chcę przeczytać :) No i Czerwień Rubinu też mam za sobą, mówię kategoryczne nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a czemu aż tak Ci się nie podobała? ;)

      Usuń
  15. Ja byłam zszokowana końcem "Czerwonej królowej" No bo ja pierwszy raz wybrałam mózgowca i tego miłego i co się dzieje? :P
    Nie mogę tego po prostu przeżyć :)
    Zdecydowanie "Dar Julii" zmiata wszystko. 2 część "Szklanego Tronu" była też bardzo fajna. (czytałam, że w Ameryce już wydają 4 część... Gdzie nasza 3? :p)
    Poza tym "Black Ice" też bardzo, bardzo mi się podobał. Ten klimat spodobał mi się :) "Czerwień rubinu" czytałam bardzo dawno ale pamiętam, że również podobał mi się :) Jednak cała seria jest przeciętna według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kiedyś musi być ten pierwszy raz, no nie? :D
      No dosłownie: gdzie trzeci tom!? Miejmy nadzieję, że już niedługo.
      Co do reszty też się zgadzamy, choć wierzę, że kolejne tomy Trylogii Czasu będą nieco lepsze. :)

      Usuń
  16. Gratulacje! Oby kwiecień był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam ''Julię'', a na ''Wróć, jeśli pamiętasz'' już ostrzę pazurki.
    Bardzo udany miałaś marzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku! Czekam na drugą część "Aftera" :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie czytałam tej serii, ale opinie są różne i póki co, ja jej nie będę czytać. ;)

      Usuń
  19. Hej,zostałaś nominowana do LiebsterBlogAward u mnie na blogu :) http://karmeloweczytadla.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award_4.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno odpowiem na pytania. :D

      Usuń
  20. Jakie ciekawe wyzwania :) Super rezultaty :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mój rekord to również siedem książek przeczytanych w miesiąc. :)
    życzę równie udanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja chciałabym kiedyś dobić do 10. :D

      Usuń
  22. Hej nominowałam cię do Titles Tag. Pytania tu: http://moje-buki.blogspot.com/2015/04/titles-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję! Właśnie szukałam jakiegoś tagu, więc ten świetnie się nada. :D

      Usuń
  23. Ach, nie dziwię ci się, że "Dar Julii" był twoją książką miesiąca. W końcu tam jest Warner, więc inaczej być nie mogło ^^ Gratuluję wyników. A na co ja czekam... Hm. Finał "Mrocznych Umysłów" czytałam bodajże w styczniu, po angielsku więc tutaj nie będę jakoś wyczekiwać z zapartym tchem, ale na pewno czekam na "Zakon Mimów" - kontynuację "Czasu Żniw" <3
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)