3 lipca 2015

Rozwiązanie konkursu

Rozwiązanie konkursu


Przyszedł czas na rozwiązanie konkursu. Udział wzięły tylko cztery osoby, ale za to ich odpowiedzi były naprawdę przemyślane i szczere. Z całego serca dziękuję uczestnikom i zarazem przepraszam, że dwie odpowiedzi nie zostaną nagrodzone.
Konkurs wygrały:

Le Sherry i Zawsze uśmiechnięta!


Serdecznie Wam dziewczyny gratuluję, wszystkie odpowiedzi były świetne, ale cóż.. Takie są zasady. Nie sądziłam, że tak trudno będzie wybrać zwycięzców. Zaraz wysyłam maila do dziewczyn, a pozostałym życzę powodzenia w następnych konkursach.

A już niedługo znów planuję coś zorganizować i mam nadzieję, że będziecie tym bardziej zainteresowani. ;)

8 komentarzy:

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)