6 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #8 i #9

Dziewczyny - Tommy i Natalia - zadały mi pytania. Dziś przeczytają odpowiedzi. :D
Zapraszam!



Pytania od Tommy:

1. Jaki ma tytuł książka, która jest dla ciebie ważna, którą masz wielką ochotę przeczytać znów po raz pierwszy?
"Mechaniczna księżniczka" była taka cudowna. <3

2. Ulubione trio z jakiejś powieści lub serialu (podaj też tytuł).
Will, Tessa i Jem - Diabelskie Maszyny
Harvey, Mike i Donna - "Suits"

3. Masz okazję napisać książkę, możliwości masz nieograniczone. Możesz wybrać gatunek w jakim piszesz, masz wszystko, co dostarczy ci potrzebnej wiedzy (np. mitologie grecką, gdy piszesz o jakimś potworze). Jaka byłaby fabuła tej książki? O czym, by była?
Pewnie jakaś obyczajówka. Nic bardziej kreatywnego nie wymyślę. ;)

4. Jaką piosenkę najczęściej słuchacie?
Ostatnio? Piosenkę z "Revenge".

5. Jeśli byś stała się jakimś potworem, stworem (np. wilkołak, wampir) to czym, byś wolała zostać?
Absolutnie wampirem. Od zawsze kochałam te stworki. :D
Albo... Ewentualnie mogłabym być kosmitką, jak Daemon. ^^

6. Najlepsza twoja zdaniem piosenka Disneya?
Nie słucham piosenek Disneya. ;d

7. Jaką książkę czytasz aktualnie?
"Onyks" - Jennifer L. Armentrout.

8. Z jaką bohaterką książkową lub serialową chciałabyś się zamienić miejscami?
Z Katy z "Obsydianu". Bo Daemon. ;D

9. Znajdujecie złotą rybkę na bezludnej wyspie, gdzie utknęliście, możecie poprosić o wszystko, oprócz bezpośredniego powrotu do domu oraz nieskończonej ilości życzeń. O co prosisz?
Poprosiłabym o Daemona, ale wybiorę mega dużą biblioteczkę. Na bezludnej wyspie miałabym pełno czasu, więc mogłabym wiecznie czytać. ^^

10. W którym domie z Hogwartu chciałabyś być?
W żadnym. ;d

11. Jaki tytuł ma bajka, na której płakałaś?
Zawsze płakałam na "Mustangu z Dzikiej Doliny". To była taka wzruszająca bajka. ;')


Pytania od Natalii:

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Późnym wieczorem. ;)

2. Gdzie czytasz?
W moim łóżeczku, przy biurku albo na kanapie. ;D

3. Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
Głównie fantastykę, ewentualnie książki obyczajowe, romanse. ;)

4. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Wreszcie kupiłam "Grę o tron" i "Pierwszy grób po prawej". ^^

5. Co czytasz obecnie?
"Onyks" - Jennifer L. Armentrout.

6. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Oczywiście, że używam zakładek!

7. Ebook czy audiobook?
Wszystko jedno.
Najlepsze dla mnie są papierowe książki, a poza tym to obojętnie. ;)

Nominacji jak zwykle brak, ale możecie odpowiadać na te same pytania co ja.
Powodzenia! :)

10 komentarzy:

  1. Kurczę wszyscy teraz czytają serię Lux a ja jeszcze nie zabrałam się za Obsydian ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Grę o tron i Pierwszy grób... Pierwsze zdecydowanie mnie wciągnęło w sagę Lodu i ognia. A co do książki Daryndy Jones... Jakoś tak średnio mi się spodobało, może się szarpnę i przeczytam tom drugi, ale na razie mam więcej ciekawszych lektur. Też często czytam w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :) Przyjemnie i szybko się czytało :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można czytać przy biurku, to dziwne :) Chociaż nie mam co narzekać, ja sama nie mam biurka ;) A Florence uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, siedzę na krześle, a tylko nogi mam na biurku.. xD

      Usuń
  5. W sumie wampir to chyba najlepszy wybór :) chociaż na pewno byłabym mięsożerna, bo brzydziłabym się, żeby gryźć zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam piosenki z bajek Disneya, zwłaszcza te stare, z lat 30 i 40, np. do Królewny Śnieżki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym z chęcią zamieniła się miejscami z Katy, może nawet dla Daemona utemperowałabym swój feminizm ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Harvey, Mike, Donna <3 borzeszumiący, uwielbiam ich! :D
    NIE SŁUCHASZ PIOSENEK DISNEYA?! WHAAAAAT?! Rany, dziewczyno. Czuję się teraz w obowiązku napisać ci tyradę, że Disney jest spoko, że Disney'owskie piosenki są cudowne, ale chyba jestem zbyt zmęczona godziną, by to zrobić. :D
    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?! W żadnym domie z Hogwatu?! Co z tobą?!
    "Gra o Tron" <3 Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [06:27] - masz problemy ze snem? xD
      Uwielbiam Disney'a i w sumie mam kilka piosenek, które np. przywołują wspomnienia albo coś w tym stylu, ale.. nie aż tak.. ;)
      Za Harrym natomiast po prostu nie przepadam. Przeczytałam dwie pierwsze części, ale zupełnie mną nie wstrząsnął. ;P Tak więc postanowiłam, że nie będę się zmuszać i resztę najzwyczajniej w świecie sobie odpuściłam. ;)
      Właśnie muszę się za tą "Grę o tron" zabrać.. ;) Dzięki! :)

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)