1 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca 2015


Hej! Lipiec się skończył, pierwsza połowa wakacji już za nami, więc czas na podsumowanie! W lipcu sporo się działo. Nastąpiło rozwiązanie konkursu, dziewczyny otrzymały nagrody (odsyłam Was do recenzji Sherry ^^) i wreszcie pojawił się tag odnoście gatunków muzycznych w moim wykonaniu (link tutaj). A co z przeczytanymi książkami? Wygląda to nieco gorzej, niż jest naprawdę, bo przeczytałam więcej niż cztery książki, więc możecie spodziewać się kilku zaległych recenzji. ;)

A oto co udało mi się zrecenzować:

1. Oddychając z trudem Rebecca Donovan
2. Maybe someday Colleen Hoover
3. Obsydian Jennifer L. Armentrout
4. Niezłomni C.J. Daugherty



Wyzwania

1. Czytam fantastykę

2. Wyzwanie książkowe 2015
Oddychając z trudem Rebecca Donovan (została wydana w 2015 roku)

3. Klucznik
a) tyłem, bokiem lub z profilu

4. Grunt to okładka

5. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

11,6/170

W sumie: 74,3/170

W liczbach:

Ilość stron: 1720
Średnia na dzień: 55,5
Średnia ocena: 8,5
Szerokość grzbietów: 11,6 cm

Najlepsza i najgorsza

Najlepsza książka tego miesiąca to oczywiście "Obsydian". Pokochałam ją od pierwszych stron i już nie mogę się doczekać kolejnych części! Najgorszą natomiast jest prawdopodobnie "Oddychając z trudem", choć wcale zła nie była. ;)

Plany

Uzbierało mi się kilka nominacji (LBA i też jakiś tag), więc planuję się z tym uporać. W sierpniu mój blog, Nowa książka - nowe życie będzie świętować swoje pierwsze urodziny. Być może uczcimy to jakimś małym konkursikiem...? Jest to dla mnie wielkie osiągnięcie, ale o tym więcej 13 sierpnia. ;)

A jak Wam minął pierwszy miesiąc wakacji? Co Wam udało się osiągnąć i co macie w planach? :)

20 komentarzy:

  1. Same świetne książki ;)
    Maybe someday cudowna <3

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wynik! Ja sama jeśli chodzi o recenzowanie to strasznie się zleniwiłam (tylko dwie książki), ale przeczytałam trochę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre wyniki, wielkie gratulacje. Oby sierpień był dla Ciebie jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sięgnąć po Obsydian ;) powodzenia w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To straszne, że nie widzisz jak bardzo seria Lux jest tragiczną serią... Obsydian... Nooo, to straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik!
    Hm... niedobrze słyszeć, że drugi tom Oddechów był najgorszy. Co prawda nie zaczęłam czytać jeszcze serii, a dwie części mam u siebie. Nie chcę, aby się kurzyła w połowie przeczytana. Lecz zobaczy się jeszcze, jak to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że akurat Tobie Oddechy się spodobają. :) Powodzenia! ;)

      Usuń
  7. Ostatnio spotkałam Maybe Someday i chyba w końcu się skuszę na przeczytanie i dodam do swojej listy oczekującej!:D Tymczasem najserdeczniej zapraszam do mnie :) http://nergo-cyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;)

      Usuń
  8. Oczywiście, że "Obsydian" jest świetny :D Sama nie mogę się doczekać, aż dowiem się co się stało dalej po "Zagrożonych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników! I wow! Cieszę się na nowe notki i już na nie czekam. :) Poza tym, cieszę się, że Lux cię w sobie rozkochało. Miałam nadzieję, że tak się stanie, ale w sumie, jak mogłoby być inaczej, skoro to Jennifer - heloł? :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A seria Lux jest niesamowita! :) No pewnie, ja także po Jennifer nie spodziewałam się niczego innego! :D

      Usuń
  10. Ja muszę wreszcie się za Hoover wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wynik! ;) a konkursik zawsze jest mile widziany ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)