13 sierpnia 2015

Urodziny bloga! #1

Cześć!
Dziś jest ten szczególny dzień. Dzień, w którym blog Nowa książka - nowe życie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Jestem z siebie bardzo dumna, że wytrwałam, że każdego miesiąca coś się pojawiało, że byliście tu ze mną. Bardzo Wam dziękuję, że wciąż jesteście, czytacie i komentujecie. Czuję od Was bardzo dużo wsparcia, a dzięki temu wciąż mam chęci, by pisać. :)

Nie macie pojęcia, jak bardzo się cieszę, że jestem tu w tej chwili. Nowa książka - nowe życie zyskało prawie 20 000 wyświetleń i ponad 100 obserwatorów. Zaczynając, marzyłam o takich liczbach, lecz nawet przez myśl mi nie przeszło, że dam radę to osiągnąć.

Mam nadzieję, że blogowanie i kontakt z Wami nadal będzie mi sprawiać tak wiele radości, a obowiązki szkolne i domowe nie zabiorą całego wolnego czasu. Od września wracam do szkoły, do trzeciej klasy gimnazjum i wiem, że dużo czasu będę musiała poświęcić nauce. O ile te dwa lata mogłam przejść lekko, tak teraz czas wziąć się do pracy. Bardzo nad tym ubolewam, ale pocieszam się myślą, że jeszcze jakieś cztery lata szkoły + pięć (jak dobrze pójdzie ;)) studiów i będę wolna. :D

Wierzę, że Nowa książka - nowe życie przetrwa do następnych urodzin. Wierzę też w to, że ja i mój blog będziemy się rozwijać, a także w to, że nadal będziecie naszymi wiernymi czytelnikami. Bardzo Wam dziękuję za to, że tak skrupulatnie czytacie notki, że komentujecie, że jesteście. A dowodem mojej wdzięczności niech będzie książkowa rozdawajka, nad którą pracuję. Na blogu ruszyła ankieta, którą książkę najbardziej chcielibyście dostać. Mam nadzieję, że w miarę jednogłośnie wybierzecie faworytę i tą też książkę otrzyma ktoś z Was. :)

Bardzo, ale to bardzo, bardzo dziękuję Wam wszystkim, że byliście tu ze mną.
Przed nami kolejny rok i liczę, że wciąż tu będziecie.
Dziękuję! ♥

28 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę jeszcze wielu urodzin bloga :) Oby blogowanie zawsze Cię bawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin:) Samych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych lat życzę :) Jeszcze bardziej owocnych w książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszej przygody z blogiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje. Oby takich rocznic było więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu lat blogowania;)

    pokolenie-zaczytanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) w ankiecie wziełam udział czekam na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Już niedługo się pojawi. ^^

      Usuń
  10. Gratuluję wytrwałości :) Życzę też duuużej ilości osiągnięć w kolejnych latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że będą kolejne urodziny. I kolejne po nich. Zrezygnowanie z bloga wcale nie jest taką łatwą sprawą, co mogę potwierdzić ja. Do dzisiaj, do około czwartej rano, byłam przygotowana na zrezygnowanie z Feniksa. Ot tak, bo już nie umiem czytać, średnio mi wychodzi pisanie, nie chce mi się nic robić.
    Ale przypomniałam sobie ile radości czerpię z tego wszystkiego i do diabła. Jakoś pokonam ten dół w którym teraz jestem. Feniks na to zasługuje.
    Także wiesz, ja osobiście trzymam za ciebie kciuki, bardzo, bardzo gratuluję tego roku i życzę kolejnych czytelników, mnóstwa wolnego czasu, weny, cierpliwości i wartych przeczytania książek!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za życzenia, a także za podtrzymanie mnie na duchu. :) Naprawdę myślałam, żeby zawiesić bloga na jakiś czas, ale stwierdziłam, że miałabym za dużo wolnego czasu. xD W sensie, zawsze jest go za mało, ale jeśli zyskałabym chociaż trochę, już nie wiedziałabym co z nim robić. ;) Także nie, póki co - zostaję. ;D

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)