13 września 2015

LBA #10

Cześć!
Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Artemis do LBA. Dziś przyszedł czas na odpowiedź. Zapraszam!


1. Masz autograf jakiegoś swojego idola? Jak tak, to którego?
Niestety nic takiego nie posiadam. ;(

2. Jakich trzech wyrazów użyjesz, aby się opisać?
Jedno w zupełności wystarczy - leniuch! ;D

3. Którą porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
Wszystkie są na swój sposób fajne. Zawsze tak mam, że wiosną kocham wiosnę, latem kocham lato itd. I wszystko wydaje mi się wtedy takie piękne. *.*

4. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Oczywiście język polski. Choć lubię też historię, matematykę, angielski i niemiecki. :)

5. Jaką książkę czytasz obecnie?
"Piękną katastrofę" i jestem zachwycona. :D

6. Która, Twoim zdaniem, bohaterka literacka jest najbardziej irytująca?
Och, chyba każdy książkoholik ma kilka takich swoich "perełek". Do moich należą zdecydowanie Lennie z "Niebo jest wszędzie" i Emma z trylogii Oddechy. ;d

7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jak tak, to jakie?
O tak. Mam pieska - małego, czarnego jamniczka. :D

8. Gdybyś była aniołem, jakiego koloru byłyby Twoje skrzydła?
Białego? XD

9. Kiedy ostatnio miałaś sen, o którym później bardzo długo myślałaś?
Ostatnio śniło mi się, że miałam takie piękne włosy, a później przez przypadek je sobie obcięłam (nie pytajcie xD). No i kiedy wstałam, byłam taka szczęśliwa, że moje nieidealne, ale za ramiona, włosy są na miejscu. ;D

10. Mogąc wyjechać do dowolnego miasta na świecie, jakie byś wybrała i dlaczego?
Konkretnie o miastach raczej nie myślę, choć Nowy Jork wydaje się być kuszący. Głównie chodzi mi o to, żeby zobaczyć na żywo te miejsca z książek, filmów i seriali. :)

11. Wierzysz, że marzenia mogą się spełnić?
Oczywiście, że tak. ^^

Niestety nie mam pomysłu na pytania. ;/ Jeśli ktoś chciałby, to może odpowiedzieć na pytania, na które ja sama odpowiadałam lub przenieść się do posta, w którym zadawałam pytania i odpowiedzieć na nie. (Link tutaj)

Bardzo dziękuję za nominację! :)

18 komentarzy:

  1. Widzę że kilka rzeczy nas łączy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam, że marzenia mogą się spełniać. Jestem tego pewna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem leniem, nieraz strasznym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się przyznać, no nie? ;)

      Usuń
  4. Leniuch - szok :) Marzenia się spełniają - wiem o tym a nie tylko wierze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha odpowiedź na drugie pytanie czadowa :D. Myślę, że pasowałaby do mnie :D. Zazdroszczę Ci pieska ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pieseczka to mam cudownego! *.* :)

      Usuń
  6. A ja jestem zdania, że marzenia to małe cele, do których trzeba dążyć :)
    A leniuchem jestem okropnym i to bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że to lenistwo nie boli... xD

      Usuń
  7. Słowo "leniuch" pasuje idealnie i do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ostatnio śniło mi się, że miałam takie piękne włosy, a później przez przypadek je sobie obcięłam (nie pytajcie xD). No i kiedy wstałam, byłam taka szczęśliwa, że moje nieidealne, ale za ramiona, włosy są na miejscu. ;D"
    Co za miłe przebudzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażasz sobie tej ulgi! :) Ja po prostu w snach wszystko bardzo przeżywam, nieważne czy to coś realnego, czy nie. ;)

      Usuń
  9. Masz jamniczka?! O jeeju! A ja właśnie marzę o posiadaniu takiego i ostatnio nawet widziałam takiego uroczego, na mieście i pomyślałam, że gdy już będę miała swój dom i w ogóle, koniecznie będę musiała takiego zdobyć. Teraz to jeden z moich życiowych celów. :D Mieć jamniczka.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jamniki są boskie! *.* Musisz tylko od początku ją/jego odpowiednio wychowywać, bo są bardzo.. zaborcze, np. kiedy przychodzą goście. xD No, więc życzę Ci abyś spełniła swoje marzenie jak najszybciej i koniecznie mi o tym napisz! :D

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)