1 września 2015

Podsumowanie sierpnia 2015

Cześć!

Koniec sierpnia to taki smutny czas. Bo sierpień to nie jest zwykły miesiąc. Bo wraz z nim odchodzą wakacje. Bo pogoda już prawdopodobnie lepsza nie będzie. Bo trawy, łąki, lasy nie będą wyglądać już tak samo. Bo ciepły wietrzyk przestanie przynosić znad pól cudowny zapach. Dlatego właśnie to taki smutny okres. Jednak zaraz po nim przyjdzie jesień, drzewa staną się wielokolorowe, a lasy i parki wciąż będę ciekawe. Nie jest więc tak źle. Chyba.

Dobra, koniec z tą depresyjną nutą. ;) Dla mnie sierpień był bardziej aktywny niż lipiec. Przez długi czas miałam wspaniałych gości, później gdzieś wyjechałam i tak to tu, to tam i sierpień dobiegł końca. Książki do szkoły kupione, przybory też. I wydawać by się mogło, że jestem gotowa stawić czoło nowemu roku, póki co najtrudniejszego dla mnie, jednak prawda jest zupełnie inna. Psychicznie wcale nie jestem gotowa. Nie chcę rozstawać się z tą beztroską i cudownym nicnierobieniem. Życie jednakże jest bardzo brutalne i - gotowa czy nie - 1 września musiałam przekroczyć próg szkoły.


Przyjaciółmi mojej niedoli, którzy wiernie wspierali mnie przez ten czas i bardzo skutecznie odwracali moją uwagę od ciągłego upływu czasu, były oczywiście książki. I choć w sierpniu nie było ich wiele, wszystkie bardzo mi się podobały, przez co jestem oczywiście bardzo zadowolona. :)

Oto one:

Wyzwania

1. Czytam fantastykę

2. Klucznik
a) odkryta w blogosferze

3. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

13,4/170

W sumie: 87,7/170

W liczbach

Ilość stron: 1960
Średnia na dzień: 63, 2
Średnia ocena: 9
Szerokość grzbietów: 13,4 cm

Najlepsza i najgorsza

Najlepszą książką była druga część serii Lux, czyli "Onyks", jednak "Obca" jest bardzo niedaleko. Była to cudowna książka posiadająca wiele wartości. Najgorszej jako takiej nie ma, ponieważ na żadnej z książek sierpnia się nie zawiodłam. Wręcz przeciwnie, również na pozostałych bawiłam się świetnie. ;)

Plany

Głównym planem na wrzesień jest przystosowanie się na nowo do życia w szkole. xD Bardzo chciałabym wyrobić sobie pewien rytm i wyznaczyć sobie czas na naukę i rozrywkę. I najlepiej żeby jeszcze się wyspać. ;) A też samo wyznaczenie mnie nie satysfakcjonuje. Pragnę tego przestrzegać, jednak prawdopodobnie nie dam rady. Za słabą mam siłę woli, a i do przyjemności ciągnie mnie za bardzo. Taki to już ze mnie leniuszek. ;d Jednakże, bądźmy dobrej myśli. Może chociaż przez wrzesień się uda? ;)

A jak Wam poszło w tym miesiącu? Czy sierpień był dla Was łaskawy? Jak wykorzystaliście te ostatnie dni wolności? Koniecznie wszystko mi opowiedzcie! No i oczywiście, standardowe pytanie, na co czekacie? Ja osobiście wyczekuję premiery trzeciego tomu "Szklanego tronu". Są wśród Was jacyś fani Celaeny, którzy również czekają na dalszy ciąg jej przygód? ^^

9 komentarzy:

  1. Widzę, że w sierpniu świetnie Ci poszło :D Moje plany zazwyczaj kończą się niestety planami tylko, bo zawsze coś je pokrzyżuje, niestety... :< Powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Z tymi planami to u mnie jest identycznie. ;D

      Usuń
  2. Gratuluje wyniku. Też czekam na kolejny tom szklanego tronu i nie mogę się doczekać ;)) . Kurcze muszę chyba w końcu zabrać się za Obcą ;P.
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) "Szklany tron" rządzi! ^^ A "Obcą" koniecznie przeczytaj. Zdecydowanie jest tego warta. ;)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że niedługo sama przeczytam Obcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Onyks i Daemon Black, więcej chyba dodawać nie trzeba <3
    W sierpniu przeczytałam 11 książek, z czego bardzo się cieszę, bo pierwszą połowę wakacji miałam raczej kiepską. Ja nie mogę się doczekać dalszych losów Celaeny, w oczekiwaniu na trzecią część przeczytałam niedawno Zabójczynię i chociaż jestem team Chaol, to Sam zaczął wkradać się do mojego serca.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow 11 książek! Świetny wynik! :D Taak, trzecia część jest już do kupienia. Nie mogę się doczekać! :) Ja mam nowelki jeszcze przed sobą (oczywiście też team Chaol ;D), ale właśnie boję się, że ten Sam też mi się spodoba i będzie przykro. XD

      Usuń
  5. Wiesz, myślę, że sobie poradzisz z wyznaczeniem czasu na czytanie, odpoczynek i naukę, ale nie ma szans, być wyspanym w roku szkolnym. To statystycznie niemożliwe. :D
    W każdym razie, jestem pewna, że dasz sobie radę, a te 10 miesięcy miną szybciej niż ci się wydaje. Poza tym, w tym roku szybciej zaczynają się wakacje i jest 100 dni wolnych od nauki, co jest niezłe. :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dam radę, ale masz rację - wyspać to się nie uda. xD

      Usuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)