4 października 2015

Wyniki rozdawajki! #1

Witajcie!
Wiem, że wiele osób długo czekało na zgłoszenia, jednak dopiero teraz znalazłam chwilę by nad tym przysiąść. Dziś więc, dowiecie się, kto otrzyma "Fangirl" Rainbow Rowell!

Ja ze swojej strony chciałabym bardzo Wam wszystkim podziękować za tak liczne wzięcie udziału w konkursie. Zupełnie nie spodziewałam się, że tak wiele osób dowie się o rozdawajce, a tym bardziej, że weźmie w niej udział. :) A zwycięzcę, tak jak zapowiadałam, wyłonię poprzez losowanie.

W rozdawajce wzięło udział 87 osób. Jednak książkę mam tylko jedną, a ląduje ona u...

Noelle_

Już wysyłam maila, na odpowiedź czekam trzy dni. Jeśli więc do czwartku nie otrzymam odpowiedzi, wylosuję następnego zwycięzcę. ;)

Noelle_, gratuluję wygranej, dzięki wielkie za wzięcie udziału w konkursie! :))
A pozostałych chciałabym przeprosić, że nie mam 87 egzemplarzy, bo naprawdę chciałabym nagrodzić Was wszystkich. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! :*

Mam wielką nadzieję, że osoby, które znalazły mój blog dzięki tej akcji, zostaną ze mną dłużej. :D
I że niedługo znów znajdę książkę, którą chciałabym komuś podarować. :)

23 komentarze:

  1. Noelle_, ty szczęściaro! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaniemy, zostaniemy. Bez obaw ^.^
    Gratulacje ! ;)

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaniemy, nie martw się ;)! Gratuluję zwyciężczyni :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam, jestem i zostanę ;)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara! Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całą pewnością zostanę ;) Gratuluję zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę...
    Chyba pierwszy raz w życiu coś wygrałam :D
    Marzyłam o tej książce od dawna i jestem teraz ogromnie szczęśliwa :D
    Bardzo, bardzo dziękuję! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z nagrody. :DD

      Usuń
  8. Gratuluję :) No i zostaję oczywiście! :D

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)