3 listopada 2015

Podsumowanie października 2015

Hej!
Wybaczcie mi moją nieobecność, ale kompletnie nie mam ostatnio czasu na książki. ;( Przedstawię Wam więc tylko mój marny, dwu-książkowy stosik przeczytanych w październiku. ;)

Przeczytałam:

Wyzwania

1. Czytam fantastykę

2. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

6,9/170

W sumie: 102/170

W liczbach

Ilość stron: 950
Średnia na dzień: 30,6
Średnia ocena: 8,75
Szerokość grzbietów: 6,9cm

Najlepsza i najgorsza

Najlepszą książką miesiąca jest oczywiście "Opal", w którym Jennifer L. Armentrout po raz kolejny podbiła moje serce. Choć muszę przyznać, że "Piękna katastrofa" także bardzo mi się podobała. ;)

Plany

Jakoś się przemęczyć przez następny miesiąc, bo czeka mnie bardzo dużo pracy, no i może w końcu coś fajnego poczytać. ;) Ostatnio swoją premierę miała ostatnia część z serii Lux, więc mam nadzieję, że jak najszybciej zapoznam się z "Originem" i przejdę do finału. :D Już się nie mogę doczekać! A co u Was? Co czytacie i co planujecie? ^^

12 komentarzy:

  1. Gratuluje wyników :). Bardzo chciałabym przeczytać "Piękną katastrofę".

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie udało się przeczytać 3 książki w październiku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani książki Opal ani Piękna katastrofa. Ale chwilowo nie zmienię tego stanu rzeczy, bo mam co czytać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników! Życzę powodzenia w listopadzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wziąć się za serię "Lux", tylko jakoś tak nigdy nam ze sobą nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również brakowało czasu zarówno na czytanie jak i na pisanie w poprzednim miesiącu ;). Do całej serii Lux zabieram się od dłuższego czasu, ale jakoś cały czas wyskakuje mi coś innego ;). Piękna katastrofa natomiast czeka na swoją kolej i cieszę się, że widzę kolejną pozytywną opinię na jej temat :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym zapoznać się z Piękną katastrofą :D A w listopadzie planuje nadrobić zawszystkie zaległości, a trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie książki przy braku czasu to też dobry wynik. :) Serię Lux uwielbiam i nie mogę doczekać się, by sprawić sobie ostatni tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również brakowało w tym miesiącu czasu na czytanie, ale nie ważne, że przeczytałaś tylko dwie pozycje. Liczy się to, że w obu przypadkach był to udany wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę jeszcze ci brakuje do 170cm. Życzę powodzenia w dalszej części wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opal najlepsza, mówisz :) już kiedyś na tę serię polowałam, ale jakoś nie pykło, a teraz jakoś rzadko sięgam po młodzieżówki, zwłaszcza takie typowo romansidłowe

    P.S. Organizuję u siebie wymiankę świąteczną z akcentem książkowym. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy. W tamtym roku było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych pojazdów, przemeszczających się z punktu A do punktu B bez udziału kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Aktualnie oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które nierzadko trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Według mnie motoryzacja porusza się trochę nie tą drogą którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Jeśli coś zainteresowało Cię na moim blogu i chcesz się tym podzielić, to pisz śmiało! Zachęcam też do zaobserwowania bloga i częstego zaglądania. :)
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, wszystkie je czytam - i to z niemałym uśmiechem. Stanowią dla mnie motywację do dalszej pracy, a za to jestem Wam strasznie wdzięczna.
Miłego dnia! :)